Super Ci to wyszło powiedz tylko czy stary kluczyk aby wydłubać immo łatwo rozciąć na pół czy inaczej sie dobrać do niego, 1k0959753N musi byc z końcówka N czy moze i inne koncówki aby tylko 434MHz?
Kluczyk scyzoryk w Mincie - podsumować czas
Zwiń
X
-
Skoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
-
-
Może być każdy 434mhz. 1k0, 3t0. Stary kluczyk otworzysz plaskim srubokretem albo nożem. Zacznij otwierac od strony przeciwnej niz grot, tam jest zatrzask. Robiac to powoli i z wyczuciem nie zniszczysz obudowy jesli Ci na niej zalezy.
Zakodowalem nawet na próbę pilota od octavii 3 do swojej. Moje piloty jeden byl od skody, drugi od vw. Nowe znaczki i sa od skody oba.Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maly745Super Ci to wyszło powiedz tylko czy stary kluczyk aby wydłubać immo łatwo rozciąć na pół czy inaczej sie dobrać do niego, 1k0959753N musi byc z końcówka N czy moze i inne koncówki aby tylko 434MHz?Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Ten mój oryginalny kluczyk wygląda jakby zalany czy da się go rozpołowić?Skoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
Komentarz
-
-
Oto kluczykSkoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
Komentarz
-
-
.Skoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
Komentarz
-
-
dawcio, podjedź do nich -> http://www.kluczyk.krakow.pl/page1.htmlPozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Dziś dotarł pilot 1K0959753N kodowanie szybko sprawnie pilot działa zamyka otwiera sam bagażnik również szyby otwiera zamyka wszystko OK, jedno ale, alarm meta który jest nie załącza się, czy trzeba coś kodować odnośnie alarmu?
edit:
Otóż sprawa wygląda tak:
1.po odłączeniu akumulatora i użyciu jako pierwszego scyzoryka działa alarm i centralny - pilot alarmu meta nie reaguje w ogóle.
2.po odłączeniu akumulatora i użyciu jako pierwszego pilota Meta, scyzoryk zamyka centralny ale nie uzbraja alarmu, pilot meta zamyka i uzbraja alarm,
Poniżej efekt końcowyZałączone plikiSkoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Deodawcio, podjedź do nich -> http://www.kluczyk.krakow.pl/page1.html
czy taki będzie pasił :?:
Komentarz
-
-
dawcio, najtaniej będzie jak kupisz używany scyzoryk do skody i dorobisz grot.
Potem zostaje Ci zakodowanie immo i tutaj pozostają Ci dwie możliwości ASO albo magik od kluczyków.Pozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Albo wymiana pastylki samodzielnie ze starego kluczyka i przerobienie starego grota.
Ja, jak miałem jeszcze O2 kupiłem cały komplet kluczyków ze stacyjką i zamkami i wymieniłem tylko pastylki od IMMO. Nie miałem dzięki temu problemów z docinaniem grota.
Przykładowy zestaw:
Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Enriquez, wymiana całego kompletu to chyba podejście od dupy strony jeżeli docięcie nowego w supermarkecie na pewno nie przekroczy 30zł. A żeby grot wymienić wystarczy wybić trzpień. Przy demontażu stacyjki nie trzeba było wiercić srub? Bo kilku różnych autach spotkałem się ze zrywanymi łbami.
Komentarz
-
-
Ja mam złe doświadczenia po docięciu grota w markecie - być może przypadek, nie wiem. Generalnie nie wyglądał jak fabryczny - odsłonił się stop mosiądzu i były nierówne krawędzie. Nie podobało mi się to.
Co do wymiany kompletu to jest to do wykonania w 20 minut - żadnej stacyjki nie trzeba odkręcać - wystarczy wymienić samą wkładkę, która jest odkręcana od tego żelastwa. To, że facet to sprzedaje w komplecie nie oznacza, że trzeba od razu wymieniać napęd stacyjki.
A co do śrub zrywalnych to jest to po prostu śmiech na sali. Wystarczy lekko puknąć młotkiem poprzez jakiś szpikulec i się odkręcają palcami. To jest "zabezpieczenie" dla Twoich oczu, bo odkręcisz te śrubki jakbyś się uparł w 30 sekund obiePozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezDziś udało mi się zakończyć temat kluczyka scyzoryka w mojej Miętówce FL 2009.
*** Centralny zamek i alarm
1. Należy się zaopatrzyć w pilot HLO 1K0 959 753 N - około 35 PLN
2. Używając VCDS należy przejść do Modułu Elektryki 09 --> Adaptacja
3. Wybieramy kanał 1
4. Domyślnie jest ustawiona wartość 7, należy zmienić na 1 (lub 2, 3, 4 jeżeli się ma większą liczbę pilotów do zakodowania, 1=1 pilot; 2=2 piloty itd.)
5. Co ciekawe nie jest aktywny przycisk Test, więc od razu zatwierdzamy.
6. W ciągu 15 sekund trzeba wcisnąć na każdym z pilotów przycisk otwierania.
7. Przyjęcie pilota do pamięci sterownika potwierdzi jednokrotne mignięcie kierunkowskazów.
8. Wychodzimy z adaptacji i pilot(y) powinny działać.
9. Uzyskany w ten sposób działający pilot otwiera/zamyka drzwi, otwiera sam bagażnik, uchyla i domyka szyby przednie (heh, no bo tylne na korbkę są )
da rady :?: Czy muszę sprawdzić sterownik czy obsłuży scyzoryk
Komentarz
-
-
Czyli biorę taki kluczyk +IMMO przekładam lub koduje i dorabiam grot i VCDS-em koduje pilot-wszystko :?: Aha mam zwykły kluczyk i dokładany pilot centralnego bez alarmu.
Komentarz
-
-
Witam. Na wstępie przepraszam za ewentualny OT.
Potrzebuję pomocy a w szukaczce znalazłem klucz...scyzoryk itd.
Przechodzę do konkretów
Posiadam O2fl i ostatnio....wczoraj musiałem coś zrobić nie tak z moim scyzorykiem. Albo mi upadł (99% nie) albo usiadlem na niego dupskiem kiedy miałem go w tylnej kieszeni....
I tak. Otwiera i zamyka się ale jest problem z blokadą po otwarciu i zamknięciu. Otóż nie używając cypelka mogę śmiało go złożyć. Luźno klucz lata i nie wiem o co kaman.
Próbuje to rozebrać. Dochodzę do baterii i...stop
Na YouTube są filmiki z innymi scyzorykami od b5 od Octavii ale nie ma mojego konkretnego....
Proszę o pomoc....Ślicznotka: O2 FL :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karoldab82Witam. Na wstępie przepraszam za ewentualny OT.
Potrzebuję pomocy a w szukaczce znalazłem klucz...scyzoryk itd.
Przechodzę do konkretów
Posiadam O2fl i ostatnio....wczoraj musiałem coś zrobić nie tak z moim scyzorykiem. Albo mi upadł (99% nie) albo usiadlem na niego dupskiem kiedy miałem go w tylnej kieszeni....
I tak. Otwiera i zamyka się ale jest problem z blokadą po otwarciu i zamknięciu. Otóż nie używając cypelka mogę śmiało go złożyć. Luźno klucz lata i nie wiem o co kaman.
Próbuje to rozebrać. Dochodzę do baterii i...stop
Na YouTube są filmiki z innymi scyzorykami od b5 od Octavii ale nie ma mojego konkretnego....
Proszę o pomoc....
Pod nalepką z logo skoda (musisz ją oderwać) masz śrubkę.
Prawdopodobnie pękła Ci sprężyna - albo jakiś plastik wewnątrz.
Można kupić samą obudowę kluczyka i podmienić - tylko uważaj bo w tej części z grotem znajduje się kapsułka IMMO.
Komentarz
-
-
kowaltom99, kolego to inny typ pilota. Kupiłem ten ze srubką i co się okazało on się inaczej rozbiera niż ten pilot co mam oryginalny. Poza tym płytka wchodzi tam prostokątna (ta pod przyciskami) a w 02fl panie jest zupewnić inna płytka która zwęża się i jakby dochodzi aż do grota (sprężyna z grotem po lewej a płytka w drugim rogu)
kowaltom99, sprężyna pracuje bo otwiera. Juz namierzyłem problem. Te dwa plastiki co trzymają grot one mają takie wgłębienią. Jedno z nich mi się wytarło i dlatego nie trzyma grota.
Ja będę miał chwilkę to wrzucę foty jak to wygląda.Ślicznotka: O2 FL :-)
Komentarz
-
Komentarz